hej hej!

Jag tänker faktiskt börja med innebandy.
För typ första gången i mitt liv har jag gjort nåt riktigt bra. Vi tog över i laget i mars. De hade då vunnit 3 matcher på hela serien. sen vi tog över har vi kommit trea i möndals cup. Kom till 6:a i en av världens störata innebandy cuper. Ligger på femte plats i serien. kom gärna ner och kolla på oss i Hall of flame. Kolla vår hemsida som ligger som länk här på sidan. =)

Jul nyår bara flög förbi. Efter att vi blivit övergivna av Ove och Ann (som vi brukar fira jul hos) var jag hemma hos morsan och Sami. Vilket blev underbart mysigt. På kvällen dök Boqvistarna upp och vi hade en mysig jul.

Direkt efter nyår var det mycke innebandy på Gothia Cup gick av stapeln. Vi hade 4 riktigt roliga dagar.

Precis innan jul var min älskling och modellade resultatet blev riktigt riktigt läckert!





På Jobb fronten går det sådär, men jag puttrar på.

Mycke Nöje */Ni©las


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0