Melodifestivalen.

Detta blir mitt tredje inlägg på denna blogg med samma rubrik, men nu är det dags.

Först och främst vill jag bara säga att jag HATAR Petra jävla Mede som har ett oförtjänt gott rykte som komiker. Hon är inte ens i närheten av ens vara lustig. Nu tar hon över efter Kristian Luuk det är inte klokt. Det enda hon är känd för är att gå över gränsen utan finess. Men jag är villig att ge henne 15 minuter. jag förstår verkligen inte att hon fick det jobbet!!

Startfältet i år är jätte konstigt. Men från dagens delfinaler Tror jag Alcazar och Emilia går vidare direkt till globen. kom ihåg var ni läste det först om jag har rätt. Har jag fel skojar jag bara =)

Redan har fjant löpsedlarna börjat med halsproblem och nån kämpar mot smärtorna.

Trots att man stör sig på dessa saker är jag som ett litet barn varje år vid den här tiden. Men det finns säkert kliniker för mig också.

Sen vill jag tacka för att det fortfarande är en rätt stor skara som följer denna tetiga blogg. Pöss på er

Mycke Nöje */Ni©las


Kommentarer
Postat av: Bert Olsson

Jag säger bara, Shirley Clamp!!!!!

2009-02-07 @ 11:08:30
Postat av: Niclas

Jag säger bara lyssna på mig =)

2009-02-07 @ 22:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0