Jag lider med Daniel Westling.

Utifall någon har missat det vilket jag tror är omöjligt med all den medial bevakning under gårdagen. Kronprinssesan Viktoria och Daniel Westling har förlovat sig.
Jag såg lite av extra insatt Rapport (what?!?!?!?!) till förmån för detta. Där sitter duktiga politiska reportrar och journalister och frågar sig varför det har dröjt så länge innan han friade.

Men snälla dumhuven hur många anledningar vill ni ha?

Följande måste stackarn gå igenom:
* Skaffa en ring som skall vara så vacker som det går och kosta runt en mille.
* Få regeringens tillåtelse.
* Få kungens tillåtelse.
* Spela in ett genomarbetat tal.
* Ha en presskonferens och svarde de mest intima frågor.
* Måste veta exakt vad han får och inte får säga.

Kan säga hade det varit jag hade jag nog bevövt mycke längre tid än så.
Lider verkligen med honom. lämna honom ifred nu en vecka iallafall.

Mycke nöje */Ni©las

http://twitter.com/theniclas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0