__--__--__--

Jag var en hårsmån från att lägga ner denna bloggen, men morbror tillika gudfar har gjort mig inspirerad. Dom kommer att flytta till Thailand om några veckor. Från idag har dom startat en blogg som kommer bli intressant http://www.grensson.blogg.se/

Eftersom det varit otroligt mycke innebandy för min del så var jag rädd för att jag bara skulle skriva om detta men jag skall försöka hålla mig ifrån det.

Jag kan väl börja med att säga att jag inte längre jobbar på Riksbyggen, fick tyvärr inte förlängt där. trivdes bra där. Så nu får man springa på Arbetsförmedlingen som man behöver vara civilingenjör för att förstå alla krav och regler. Måste säga att dom är riktigt otrevliga.

Sen nåt mycke roligt för min del. Min darling kom med en överraskning som heter duga i förra veckan. Imorgon torsdag skall vi premiären av Quantum of Solace (Nya bond filmen) den börjar 23:59 skall bli enormt sköj. Fredag kommer min recension.





Mycke Nöje */Ni©las

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0