Danmark med mera.

För två helger sen var Jag och älsklingen med Stefan och Helena i fredrikshamn. Inte riktigt rätt tid för det nu men vi hade en kanon dag. Hur mysigt som helst. (Stefan är för övrigt  fystränare för laget som jag är tränare för)

Stefan & Heléna



Vi åkte runt lite planlöst sen bestämde vi oss för att vara turister och åkte ut till grenen. Men vi tog inte längst ut på stranden utan Stefan hade ett annat ställe som typ bara han hittar skulle jag tro. Vi gick ut och gick ute på stranden och tänkte gå runt till längs ut på grenen vi gick och gick. VI gav upp till slut. Men det var riktigt mysigt det var svinkallt men det verkligen värt det.

     

Sen blev det att åka och käka i skagen. Det var bannemej inte det lättaste att hitta någonting som var öppet i Skagen efter 15:00 vi hattade till slut ett mysigt Amerikansk hak där det blev en god hamburgare.
På Havne Super fick jag tag på det jag igentligen kom dit för. Lillebror ost. Nånting som jag älskat sen jag åt det första gången vilket var för cirka 18 år sen jag åt det första gången. Men det lär jag aldrig växa ifrån.

Förra helgen blev väldigt lugn för på söndagen hade jag 2 matcher. Har tagit över ännu ett till lag. Så nu är jag tränare för ett 93 och 94 lag. Det blev en vinst och en oavgjord. Om det finns nån som mot förmodan vill följa oss så kan du klicka på en av mina länkar här brevid.

Haregotthej!

                                               Mycke Nöje *Ni©las


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0